به من نگو برو...

نويسنده وب

-------------لیست خوانندگان-------------

امکانات وب

    ورود اعضا:

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 580
    تعداد نظرات : 176
    تعداد آنلاین : 1

    تاریخ تاسیس:1391/11/10

    خبرنامه


    با نوشتن ایمیل خود در کادر زیر و فشردن دکمه ثبت ، جدیدترین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید

    خبرنامه

    ایمیل خود را وارد نمایید


تبلیغات سایت

       
       
       
       

نویسنده : امیررضاآزادگان
به من نگو برو...

ساعت ارسال:22:33
دیدگاه ها:

به من نگو برو خواهش میکنم نگو کنارت میمانم حتی اگر خیانت کنی حتی اگر دوستم نداشته باشی حتی اگراز من متنفر باشی فقط نگو برو نگو مرا تنها بگذار من بدون تو امیدی برای زندگی ندارم من بدون تو طاقت تحمل شب را ندارم من بی تو چگونه روز را سپری کنم خودت میدانی که ارزویم هستی خودت میدانی که چقدر دوستت دارم به من میگویند نگو دوستش داری غرورت جریحه دار میشود شکسته میشود غرور برایم مهم نیست من بار ها به تو میگویم دوستت دارم غرورم برایم اهمیتی ندارد من کنارت میمانم حتی اگر ببینم دستت در دست کس دیگری است حتی اگر ببینم که به او میگویی که چقدر عاشقش هستی حتی اگر شکسته شودم دیروز حتی مادرم هم مرا نشناخت اخر زیادی از عشقت شکسته شده بودم به من گفت غمی در زندگیت وجود دارد لبخند تلخی زدم و گفتم نه او عاشق من است و من نیز او را عاشقانه دوست دارم نمی دانم چرا زمانی که گفتم عاشقم هستی ناگهان اشکی از چشمانم سقوط کردو در سرمای زمستان یخ زد و به زمین افتاد همانند من که یخ زدم وبه زمین خوردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وب


رسانه .::kingmusic20::. روزانه با جديدترين موزیک و موزیک ويديوهاي ايراني و خارجي بروزرساني مي شود.همواره نظرات خود را را پيرامون سايت با ما در ميان بگذاريد. باسایت ما بروزباشید.